Złota kolekcja: Dotyk

DZIAŁ W BUDOWIE Złota kolekcja: Dotyk - pierwsza w dorobku Edyty Górniak płyta z największymi przebojami wydana w roku 2004. Jest części...

DZIAŁ W BUDOWIE
Złota kolekcja: Dotyk - pierwsza w dorobku Edyty Górniak płyta z największymi przebojami wydana w roku 2004. Jest częścią cyklu wydawanego przez Pomaton EMI Złota kolekcja. W 2010 roku kompilacja została uaktualniona o dwa kolejne przeboje, "List" i "To nie tak jak myślisz" oraz unikatową piosenkę "Never Will I" odrzuconą z jej pierwszego zagranicznego albumu. Z reedycji usunięto jednak przeboje "Kolorowy wiatr" oraz "Hunting High & Low" (live).

Lista utworów: 

Utwory, które ukazały się w reedycji płyty, mającej swoją premierę 16 listopada 2010 roku.
  1. Dotyk
  2. Kasztany
  3. Jestem kobietą
  4. To nie ja [Live]
  5. Nie opuszczaj mnie
  6. Dumka na dwa serca
  7. Hope For Us
  8. Litania
  9. Anything
  10. One & One
  11. When You Come Back To Me
  12. Never Will I
  13. Stop [Live]
  14. Nie proszę o wiecej
  15. Jak najdalej
  16. Impossible
  17. List
  18. To nie tak jak myślisz
Utwory, które ukazały się w pierwotnej wersji płyty, mającej swoją premierę 20 marca 2004 roku.
  1. Dotyk
  2. Kasztany
  3. Jestem kobietą
  4. To nie ja [Live]
  5. Nie opuszczaj mnie
  6. Dumka na dwa serca
  7. Kolorowy wiatr
  8. Hope For Us
  9. Litania
  10. Anything
  11. One & One
  12. When You Come Back To Me
  13. Stop [Live]
  14. Hunting High & Low [Live]
  15. Nie proszę o wiecej
  16. Jak najdalej
  17. Impossible 



źródło: wikipedia

0 komentarze

Flickr Images