RÓŻE GALI - Nominacja!! /AKTUALIZACJA/

Po raz jedenasty zostały ogłoszone nominacji do plebiscytu " Róże Gali ", organizowanego przez dwutygodnik Gala . Edyta Górniak ...

Po raz jedenasty zostały ogłoszone nominacji do plebiscytu "Róże Gali", organizowanego przez dwutygodnik Gala. Edyta Górniak została nominowana w kategorii MEDIA (wraz z: serialem "Anna German", Agatą Młynarską, Teatrem Telewizji Na Żywo, Magda Gessler). Uzasadnienie otrzymania nominacji jest " bycie jurorem w programie THE VOICE OF POLAND w TVP2".

Edyta Górniak odpowiedziała na nominację na Facebook:

Drodzy FANI, 

Jeśli zwróciliście uwagę, na przestrzeni lat nie proszę nigdy o oddawanie głosów na moją osobę, choć za głosy Wasze, kiedy dotyczą mojej Muzyki, w sercu zawsze Wam dziękuję. 
Tym razem składam jednak prośbę. 

Ogłoszono dziś nominacje do plebiscytu '"RÓŻE GALI". Gratuluję Nominowanym, jednocześnie jestem zaskoczona nominacją dla mnie..

Aby nie wywołać niezręcznej sytuacji, w której nie odebrałabym przyznanej mi ewentualnie nagrody, bardzo Was proszę, abyście NIE ODDAWALI swoich głosów na moją osobę w tym plebiscycie.

Nominacja w kategorii - "MEDIA", to nominacja, z którą zupełnie się nie utożsamiam.
Jako wokalistka nigdy nie stawałam do rywalizacji z dziennikarzem, aktorką, tym bardziej z kucharzem. To nominacja przeznaczona dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, do których z pewnością się nie zaliczam.

Serdecznie Was Pozdrawiam i Dziękuję.

EDI

1 komentarze

  1. Sweter MUSZKI w sobotę "na" Pani Edycie Górniak w programie The Voice of Poland. MUSZKA nosiła go już w kwietniu tego roku
    Tygrys Górą
    http://tohavefabulousday.blogspot.com/2013/04/podrozowac-podrozowac-jest-bosko.html

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images