Justyna Steczkowska o "konflikcie" z Edytą Górniak.

Justyna Steczkowska - wybitna polska piosenkarka, skrzypaczka, kompozytorka i autorka tekstów, której płyty uzyskały w sumie statusy pięc...

Justyna Steczkowska - wybitna polska piosenkarka, skrzypaczka, kompozytorka i autorka tekstów, której płyty uzyskały w sumie statusy pięciu platyn i dwóch złotych. Autorka przebojów: "Oko za oko", "Dziewczyna szamana", "Za karę", "Daj mi chwilę" czy "Sanktuarium".

Artystka wypowiedziała się na swoim oficjalnym profilu Facebook na temat rzekomego "konfliktu" z Edytą Górniak. Przypomnijmy, że prasa brukowa i portale plotkarskie regularnie przypominają o "konflikcie": "Steczkowska zaśpiewa z Domingo, Górniak obrażona", "Górniak vs. Steczkowska", "Górniak
i Steczkowska wydadzą płytę tego samego dnia
", "Steczkowska obrażona na Górniak".

Oto oryginalna wypowiedź Justyny Steczkowskiej:


Kochani Moi…
Ktoś dzisiaj nagle zadzwonił do mnie z pytaniem dlaczego żyję w konflikcie z Edytą Górniak?
Nie bardzo wiedziałam o co chodzi, a wtedy przytoczył mi słowa z jakiejś kolorowej gazetki, według której rzekomo jesteśmy ze sobą mocno skonfliktowane, a nasze ambicje względem siebie nie mają granic.
Nie jestem w stanie, a przed wszystkim nie chcę dementować wszystkich idiotycznych plotek na temat mojej osoby, ale myślę, że tę plotkę raz na zawsze zdementować warto.
Razem z Edytą jesteśmy ponad 20 lat w show biznesie i obie doskonale wiemy jakimi prawami się rządzi.
Nie mam i nigdy nie miałam nic do Edyty. Obie walczymy - każda na swój sposób o to, żebyście ludzie widzieli w nas przede wszystkim Artystów, a nie "celebrytki" i obie z rożnym skutkiem.
Nie łatwo jest przecież wygrać z klikalnością portali i olbrzymim nakładem kolorowych gazetek, bo to jest trochę tak jak walka z wiatrakami… Nieprawdą jest również, że byłam zdegustowana jej występem w "The Voice of Poland" i zmianą wizerunku. Nigdy nie oceniam innych artystów, bo każdy z nas ma prawo wyboru własnej muzycznej ścieżki i każdy z nas ponosi za to osobistą odpowiedzialność.

Wszystkich maruderów odsyłamy do naszych nowych singli tutaj:
„Your High” - https://www.youtube.com/watch?v=Ca_WuVil0dE
i do „Terry” - https://www.youtube.com/watch?v=napL6xSZ07U

P.S. Edi - fantastyczne wyglądasz w nowych włosach - trzymam za Ciebie kciuki!!! JS


Przypomnijmy jeszcze, że Artystki wystąpiły razem podczas gali wręczenia Fryderyków w 1995 roku. Edyta Górniak zastąpiła Justynę Steczkowską podczas jednej z edycji programu "The Voice Of Poland".  Prywatnie piosenkarki łączy przyjaźń.



0 komentarze

Flickr Images