Wywiad w Jedynka Polskie Radio

16 kwietnia 2015 Edyta Górniak udzieliła wywiadu Pawłowi Sztompke w audycji Muzyczna Jedynka . Edyta Górniak opowiedziała o swojej karierze ...

16 kwietnia 2015 Edyta Górniak udzieliła wywiadu Pawłowi Sztompke w audycji Muzyczna Jedynka. Edyta Górniak opowiedziała o swojej karierze muzycznej, którą odmierza w utworach. Wokalistka opowiedziała o Czesławie Niemenie, początkach kariery oraz międzynarodowych sukcesach.

W tym roku Edyta Górniak świętuje jubileusz 25-lecia na scenie. Jak sama przyznaje, miniony czas odmierza piosenkami. - Śpiewam te utwory, które są spójne ze mną na danym etapie. Jeśli brakuje nowych kompozycji spełniających ten warunek, to śpiewam utwory innych wykonawców, jeśli tylko jestem zapraszana do takich wykonań - tłumaczy artystka.

Jak wspomina, tak właśnie stało się z utworem Dziwny jest ten świat. - Pamiętam, jak spotkałam śp. Czesława Niemena i powiedział mi, że kiedyś powinnam zaśpiewać jego utwory. Odpowiedziałam, że nigdy się nie odważę. Zmieniłam zdanie 10 lat po jego śmierci. To był akurat taki moment w moim życiu, że pomyślałam, że mogę wyrazić wszystko, co zawiera Dziwny jest ten świat - podkreśla Edyta Górniak.

Piosenka Glow On (Dustplastic Edit) została piosenką dnia Jedynki Polskiego Radia.

Poniżej przedstawiamy materiał wideo. Najazd myszki na prawy górny róg odtwarzacza (Otwórz w nowej karcie) pozwoli na oglądanie materiału wideo w pełnym ekranie.

Edyta Górniak w Jedynce Polskie Radio 

0 komentarze

Flickr Images