Premiera reklamy firmy Soraya z Edytą!
3/25/2011Witam, nadszedł ten dzień... Ruszyła kampania reklamowa podkładu "Anti Ageing Make up Sceniczny" z Edytą Górniak. Edyta w roli głównej, a w tle "Teraz - Tu" (w końcu promocja singla). Reklama ogólnie ładna, przyjemna dla oczu, Górniak w białej sukience. Edyta Górniak używa koloru nr 4, który jak powiedziała idealnie pasuje do jej smagłej cery. A teraz coś o podkładzie:
Plusy:
- bardzo ładnie pachnie
- szybko się wchłania
- skóra jest gładka i miła w dotyku
- cera wygląda świeżo i jest nawilżona
- eleganckie opakowanie
- szybko i łatwo się rozprowadza
- wygodna pompka
- niezbyt wygórowana cena (ok. 20zł)
- dobra konsystencja
- brak efektu maski
Minusy:
- niestety nie kryje tak dobrze jak zapewnia nas Edyta...
- słaba wydajność
- przeciętna trwałość
- TYLKO dla ceru suchej i normalnej
Uwaga: Opierałem się na wypowiedziach pań z portalu wizaz.pl.
0 komentarze