Edyta zdradza tytuły piosenek z nowej płyty "MY"

Edyta Górniak dodała nową wiadomość dla swoich fanów na oficjalnym profilu Facebook. Edyta w notce zdradziła tytuł nowej piosenki - " ...

Edyta Górniak dodała nową wiadomość dla swoich fanów na oficjalnym profilu Facebook. Edyta w notce zdradziła tytuł nowej piosenki - "TAFLA" oraz poinformowała o liczbie utworów na płycie "MY" - 11. Przypominamy, że płyta artystki pojawi się na półkach sieci empik 14 lutego! Poniżej przedstawiamy post Artystki:


Kochani.. Moi.

Próbuję napisać do Was codziennie.
Od wielu dni nie mogę już znaleźć słów.
Tak wielkie emocje miałam chyba tylko przy 'DOTYKU'.. Nie pamiętałam, jak potężne Energie niesie ten czas..
W procesie twórczym nie ma miejsca na strach.
Trzeba otworzyć wszystkie zmysły równocześnie. Otworzyłam wszystkie, jakie mam.
Czy to wystarczy ? Trzeba filtrować prawdę, aby zarejestrować i utrwalić w poszczególnych utworach wyłącznie to, co prawdziwe. Czy to poczujecie ?
Te piosenki można przyjąć wprost. Można też odkrywać ich warstwy.
Ten moment, to czas kiedy myślę o Was szczególnie dużo. Szczególnie troskliwie.
Szczególnie analitycznie. Zastanawiam się bez końca, czy odnajdziecie w tej Muzyce siebie. Czy odnajdziecie tam Siłę i Nadzieję dla siebie. Bo o to przecież chodzi. Chcę Was wzmocnić do codziennej walki.
Jestem przy Was. Jestem już cały czas. Teraz już wyłącznie blisko.
Coraz bliżej:)
Na płycie będzie 11 historii. 11 momentów życia.
Pierwsza z nich -
TAFLA
ED>

0 komentarze

Flickr Images