Wywiad w Radio Star

Dzień przed występem Edyty Górniak na Top Music Wembley, mogliśmy usłyszeć wywiad z wokalistką w Radio Star. Rozmowę przeprowadził Michał Do...

Dzień przed występem Edyty Górniak na Top Music Wembley, mogliśmy usłyszeć wywiad z wokalistką w Radio Star. Rozmowę przeprowadził Michał Dobosz, prowadzący audycji Weekend
z Gwiazdą. Radio Star to radiostacja skierowana do polskich słuchaczy mieszkających poza granicami Polski. Radio nadaje globalnie z Peterborough w UK.

Londyn jest jak magnes.
Londyn jest dla mnie jednym z ulubionych miejsc na świecie. Mieszkałam tam przez 8 lat. Pierwsza podróż do Londynu mnie przerażała, W tamtym czasie była dużo różnica pomiędzy stolicą Wielkiej Brytanii czy krajami zachodniej Europy a Polską. To było takie magiczne, inspirujące miasto, które nigdy nie śpi i daje ogrom adrenaliny. 

Nie mieliśmy okazji nigdy słyszeć takiej Edyty Górniak 
Myślałam, że mam taki temperament, który scala się z takimi utworami typu torpeda, które są jak pomnik. Kiedy śpiewałam utwór Czesława Niemena Dziwny jest ten świat to niektórzy mogli pomyśleć jak można zaśpiewać taką kobyłę a później słoneczny, mający przestrzeń i powietrze Your High. Proszę zauważyć, że w ciągu mojej kariery artystycznej ja się cały czas zmieniam. Będę zaskakiwać publiczność. 

Wersja singlowa czy Dustplastic Edit? 
Którą wersję umieściłabym na płcie? No powiem szczerze, że nawet wybierając repertuar na festiwal też mieliśmy problem, były bardzo długie dyskusje. Trudne. To są dwa różne obrazy, dwie różne twarze tego samego utworu. Kocham obie, ale kreują one zupełnie inny świat. 

Poniżej przedstawiamy materiał wideo. Najazd myszki na prawy górny róg odtwarzacza 

(Otwórz w nowej karcie) pozwoli na oglądanie materiału wideo w pełnym ekranie.


Wywiad Edyty Górniak w Radio Star

0 komentarze

Flickr Images